Продавець «SK.KS» розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1162 відгуків
promo_banner
+380 (67) 741-22-47
+380 (95) 023-49-34
+380 (93) 784-61-91
Sk.kS - офіційний дилер Junsun
Кошик

Гарантія 12 місяців

 

VIBER  

 +380937846191

( Номер для звернень за гарантії)

ПРОГРАМУ ЗАХИСТУ ПОКУПАТИВ

Будь ласка, зверніть увагу — обміну підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнало змін на лічильнику телефона не більш ніж 15 хвилин розмов тощо. А також має бути збережене:

  • повний комплект товару;

  • цілісність і всі компоненти паковання;

  • ярлики;

  • заводське маркування.

 

Якщо товар не працює, обмін товару відбувається тільки за наявності заключення сервісного центру.

Гарантійний ремонт товару:

Товари проходять вхідний контроль якості. І, ми сподіваємося, покупка зроблена в нас тішитиме Вас довгі роки. Однак іноді техніка ламається. Якщо це сталося, нижче ми приносимо прочитати правила гарантійного обслуговування.

Для цього, будь ласка, надайте нам: у заяві 

Зразок: 

**************************************************************************************************************************

ФОП Соломей М.В.

Інтеренет магазин «SK.KS»

 

Від ____________________

ІПН____________________

 

 

ЗАЯВА

 

Прошу повернути мені кошти за товар відповідно до договору замовлення номер _________ за накладною _______________   . Причина повернення____________________________________. на реквізити банку ______________________ПІБ______________________________номер карти __________

До заяви додаю:

1.       Гарантійний талон оригінал .

2.       Заключення ЦСЕУ (якщо є)

 З умовами гарантії та повернення товару погоджуюсь.

Дата                                                                                                                                    Підпис

 ****************************************************************************************************************************************

Повернення зачищається тільки на карту  зазначену у заяві з рекомендацією, у випадку додткових комісій за зарахування коштів їх сплачує заявник з рекламації.

 

  • номер замовлення в магазині;

  • дату надсилання товару;

  • документ, що підтверджує оплату;

 

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення збереження гарантійних пломб;

  • наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

  • порушення правил використання;

  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;

  • якщо серійний або IMEI номер, що міститься в пам'яті виробу, змінений, стерто або не може бути встановлений.

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
акумуляторні батареї, запобіжники, кабелі та шнури, складники виробу, як-от антена, защіпки, кришки тощо, дротові гарнітури та навушники, мережеві зарядні пристрої, сенсорне скло.

  • природний знос або зникнення ресурсу;

  • випадкові пошкодження (дефекти, завдані клієнтом);

  • ушкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (неспостереження температурного режиму, дія рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);

  • Обмежена гарантія на аналогові динаміки та мікрофони 14 днів. И на цифрові, якщо змінили параметри інженерних параметрів.

Випадки, у яких Вам буде відведено в гарантійному обслуговуванні:

  • Порушені правила експлуатації виробу;
  • Наявність механічних пошкоджень (похвилих і внутрішніх);
  • У разі виникнення несправностей, викликаних потраплянням всередину сторонніх предметів, комах, рідин;
  • За наявності хімічних, електрохімічних, електростатичних, екстремальних термічних пошкоджень;
  • Наявність пошкоджень, спричинених невідповідністю державних стандартів, що годують, комунікаційних, кабельних мереж;
  • Виріб з пошкодженими пломбами-стикерами або за їх відсутності;
  • Якщо у вашому телефоні/смартфоні змінене IMEI номери;
  • У разі несанкціонованого тестування, у разі зміни програмного забезпечення, під час модернізації прошивок, під час перешивання виробу;
  • У разі використання сторонніх зарядних пристроїв, кабелів, акумуляторних батарей та інших зовнішніх пристроїв, не передбаченого заводом-виробником;
  • У разі виникнення збоїв у мережі з вини операторів стільникового зв'язку;
  • Під час використання виробу в не оригінальних силіконових чохлах;
  • Сенсорне скло не підлягає гарантії.

 

Не приймається до гарантійного обслуговування вироби, що мають сліди ремонту або розкриття і мають ознаки проведеного ремонту!!

Проблеми, які не є гарантійними:
1. Рівень сигналу, якість приймання сигналу
2. Нестабільність роботи та/або проблеми під час роботи операційної системи виробу, які не пов'язані з заводськими налаштуваннями, а викликані експлуатаційними особливостями або встановленням сторонніх програмних продуктів;
3. Будь-які параметри користувача: гучність, мережа, безпека, GPS, Wi-Fi, ТВ, радіо тощо.

До гарантійних обов'язків нашого інтернет-магазину не входять роботи з налаштування апаратури та встановлення програмного забезпечення.
Ці послуги  виробляються  на платній основі.

Для експертизи/відправляння/повернення, несправна апаратура спрямовується продавцеві (виконувачу) за рахунок споживача.

 

 

Будь-яка продукція, пропонована нашим інтернет-магазинком, має гарантію.
Наші зобов'язання щодо гарантійного обслуговування, заміни набутої продукції, відповідають зобов'язанню поєднаних на Продавця незадоволених товарів, викладених уневазі «Про захист прав Споживачів».
ТЕКСТ ЗАКОНУ:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
РОЗЯСНЕННЯ ЗАКОНУ:

  1. Якщо Ви купили продукцію у подарунок — і він не зажадався, то ми повернемо гроші після отримання виведення авторизованого сервісного центру (визнано придатним для повторного продажу).
  2. Якщо продукція не сподобалася, але експлуатувалася — ми її не приймемо, оскільки не торгуємо б/у технікою під виглядом нової. (якщо він не використовувався)
  3. Якщо прилад несправний — ми його не поміняємо. (обмін товару належної якості)

 

НАШИ ДІЇ: Якщо продукція дійсно нова, і це підтверджено авторизованим сервісним центром — ми обмінюємо її на іншу модель або повертаємо за продукцію гроші. Замінена продукція виставляється на повторну продаж.

 

«Я володію право замінити товар або отримати кошти за товар у разі виявлення вад у роботі товару?»
ТЕКСТ ЗАКОНУ:

Права споживача у випадку придбання товару неналежної якості
У випадку виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
пропорційного зменшення ціни,
безкоштовного усунення недоліків товару,
відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У випадку виявлення протягом встановленого гарантійного строку суттєвих недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), чи фальсифікації товару, підтверджених при необхідності висновками експертизи, споживач в порядку та у строки, встановлені законодавством, і на основі обов'язкового для сторін виконання правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця чи виробника:
розірвання договору і повернення сплаченої за товар грошової суми,
заміни товару на такий самий товар чи на аналогічний, з числа тих) що є в наявності у продавця (виробника).

Вимоги споживача задовольняються відносно товарів, строк гарантії на які не закінчився.

Умови гарантії:
Гарантійне обслуговування здійснюється тільки при наявності гарантійного талону із вказаною датою продажу; назвою і артикулом виробу; печаткою фірми продавця та підписом відповідної особи.
Безкоштовний ремонт проводиться тільки протягом гарантійного терміну, вказаному в гарантійному талоні.
Модель товару повинна відповідати моделі, вказаній в гарантійному талоні.
Вироби, які потребують гарантійного ремонту приймаються в ремонт в магазині придбання
Змінені дефектні деталі переходять у власність сервісного центру.

Гарантія не здійснюється у наступних випадках:
Якщо порушуються правила вимог по експлуатації, підключенню напруги до джерел живлення, що викладені в інструкції з експлуатації.
Якщо виріб має сліди стороннього втручання, або була спроба ремонту в не уповноваженому сервісному центрі. Якщо виріб механічно чи будь-яким іншим чином пошкоджено внаслідок падіння, транспортування, зберігання, недбалого догляду, нещасного випадку, домашніми тваринами та використанням не за призначенням.
Якщо пошкодження відбулося внаслідок попадання всередину виробу стрононніх предметів, речовин, рідин та комах.
При внесенні несанкціонованих змін в конструкції чи електричні схеми виробу, встановлення деталей, не передбачених інструкцією з експлуатації.
Якщо виріб використовувався в професійних, промислових, або комерційних цілях та режимах непередбачених навантажень.

Гарантії не поширюються на наступні неполадки:
Внаслідок природного зносу деталей виробу, обробки поверхонь, ламп, батарейок, щіток, монтажних і контактних елементів будь-яких деталей з обмеженим терміном використання.
На частини, що легко пошкоджуються, та частини, що деформуються: скло, пластмасу, метал, картон і т. д.
ТЕКСТ ЗАКОНУ:
ПЕРЕЛІК ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ
(поверненню)
Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби,
предмети сангігієни
Непродовольчі товари:
фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
корсетні товари
парфюмерно-косметичні вироби
пір'яно-пухові вироби
дитячі іграшки м'які
дитячі іграшки гумові надувні
зубні щітки
мундштуки
апарати для гоління
помазки для гоління
розчіски, гребенці та щітки масажні
сурдини (для духових музичних інструментів)
скрипічні підборіддя
рукавички
тканини
тюлегардинні і мереживні полотна
килимові вироби метражні
білизна натільна
білизна постільна
панчішно-шкарпеткові вироби
товари в аерозольній упаковці
друковані видання
лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція,
пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні
матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)
ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного
каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та
напівдорогоцінного каміння

Гарантія не поширюється на такі аксесуари:

Програмне забезпечення та проблеми в роботі пов'язані з цим.

акумуляторна батарея

стереогарнітура

USB кабель

мережевий зарядний пристрій

карта пам'яті

сенсорне скло

 Ми не надаємо гарантій сумісності з іншими виробами (телефонами, комп'ютерами).

 У разі настання гарантійних зобов'язань:

всі витрати пов'язані з доставлянням товару до нас і за потреби на завод виробник (у разі відсутності страхування) здійснюються завдяки клієнту

у разі виявлення заводського браку здійснюється ремонт або заміна виробу за наш рахунок

гарантійний термін обчислюється з дня отримання замовлення на сайті

Гарантія не поширюється на дефекти  у таких випадках:

2.1. Якщо дефект з'явився наслідком недбалого поводження, застосування товару не за призначенням, порушення умов і правил експлуатації, викладених в інструкції з експлуатації, зокрема внаслідок впливу високих або низьких температур, високої вологості або запиленості, невідповідності Національним стандартам параметрів поживних, телекомунікаційних і кабельних мереж, потрапляння всередину корпусу рідини, комах та інших сторонніх речовин, істот і предметів.

2.2. Якщо дефект товару з'явився наслідком несанкціонованого тестування товару або спробування внесення змін у його конструкцію або його програмне забезпечення.

2.3. Якщо брак товару проявляється в разі незадовільної роботи стільникової мережі, унаслідок недостатньої місткості мережі та потужності радіосигналу, експлуатації товару на кордоні або поза зоною дії мережі, зокрема через особливості ландшафту місцевості та її забудови.

2.4. Обмежена гарантія 14 днів на спікер, бузер, мікрафон. Крім того, не надається гарантія на спікер, бузер, мікрафон через несанкціоноване тестування цих деталей

Гарантії підлягають товари, дефект у яких виникли з вини заводу-виробника. У разі, якщо товар отримав придбані дефекти, цей товар знімається з гарантійного обслуговування. Якщо виявляється заводський брак, то ми замінемо на новий. Якщо  немає заводських плівок, порушені пломби, є дрібні подряпини, потертості, то ми можемо запропонувати Вам платний ремонт.

Усі повернення та обміни, приймання на гарантійний ремонт відбуваються в офісі нашого інтернет-магазину. 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner