Бездротовий діагностичний сканер для авто ELM327 Bluetooth OBD2
187 ₴
- Готово до відправки
- +380 (95) 023-49-34сервіс та гарантія
- +380 (93) 784-61-91менеджер з продажів та майстер
Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Бездротовий діагностичний сканер для авто ELM327 Bluetooth OBD2»
УВАГА!!! КОМПАНІЯ НЕСЕТ ВІДПОВІДНІСТЬ ЗА СУМІСНІСТЬ З ВАШИМ АВТО т.к. різноманітність автомобільних ПК дуже велика.ПЕРЕД ПОКУПКУВАЙТЕ ФОРУМИ ЯКИЙ СКАНИР ВАМ ІМЕННО НОВАНІ, ЩО СКАНИР НЕ ПІДОШЕВ ДО ВАШЕМУ АВТО ВИ МОЖЕте ЄГО ВЕРНУТИ В ТЕЧНІ 14 ДНЕЙ. Тестування буде вважатися прокатом пристрою. Вартість прокату 50 грн. Ми повернемо гроші за пристрій за вирахунком прокату після повернення його нам.
- програми для роботи зі сканером пароль на скачку 1234
УВАГА НЕ ПІДХОДИТЬ ДЛЯ дизлів WW AUDI SKoDA SEAT і Ford, виготовлених у Німеччині, для них потрібен інший прилад для зчитування VAG обладнання від BOSH. Такі бездротові сканери дуже дорогі від 100$
Супер Міні ELM327 OBD2 діагностичний інструмент
Функції:
1. Відображення поточних даних датчика, зокрема: Перевертів двигуна, розрахункове значення навантаження, температура охолоджувальної рідини, Стан паливної системи, Швидкість автомобіля, короткострокові палива Trim, Довгострокові палива Trim, Тиск у впускному колекторі, Терміни заздалегідь, Температури повітря на впуску, Швидкість потоку повітря, абсолютне положення дросельної заслінки, Кисневий датчик напруги/зв'язані короткий термін планки палива, Стан паливної системи, Давання палива та ін.
2. Явно кодів несправностей і вимкніть MIL (перевірте двигун)
3. Сумісні телефони: Android смартфон
4. Сумісність програмного забезпечення: легко OBD2, ScanMaster в'яз, wOBD з розуму й більше
5. Процесор: ELM327 V2.1
6. Діагностичні коди несправностей, як універсальні, так і конкретного виробника, і показати їх значення (більш ніж 3000 визначень загальних кодів у базі даних).
7. Підтримуване програмне забезпечення Сумісність для Windows, OSX, долоні, кишеньковий ПК, Linux, Android, DOS і Windows Smartphone
8. Підтримує всі протоколи OBD2 (ISO15765-4 (може), ISO14230-4 (KWP2000), ISO9141-2, J1850 VPW, J1850 PWM)
9. Працює з Android Крутний момент (передклав)
10. Працює з OBD2 огляду на транспортні засоби
Почну з того, що я юзаю ось такий блюпупадаптер =)
Інструкція заточена для японських авто Toyota, для інших авто будуть потрібні інші коди в рядку ініціалізації.
Отже, спочатку беримо Torque PRO (версія лайт не підійде).Можно взяти в мене туточки. Или на Google Play:play.google.com/store/app…tails?id=org.prowl.torque
1. Встановіть програму Torque PRO
2. Під'єднайте ELM327 Bluetooth у діагностичний адаптер вашого авто
3. Увімкніть запалювання або заведіть мотор, водночас на ELM327 Bluetooth мають загорітися індикатори
4. Заходьтем у настроювання Android
5. Заходь у налаштування бездротових мереж
6. Вмикаємо Bluetooth і жмемо кнопку "Налаштування Bluetooth"
7. Рахуємо кнопку "Пошук пристроїв"
8. Натискаємо на знайдений адаптер. Варіанти назв ELM327 Bluetooth — OBD-II, avto dag, CHX.
9. Коди сполучення зазвичай: 1234 або 0000 або 6789
10. Якщо код підходить і все добре, побачите напис "Соп'янено, але не під'єднане". На цьому настроювання Bluetooth закінчено
11. Запускаємо раніше встановлену програму Torque і відразу ж створюємо профіль авто
11.1 Заходь у меню зліва
11.2 Жмем "профіль авто"
11.3 Заповнюємо профіль відповідно до вашої туги (назва, об'єм бака, об'єм двигуна, масу автомобіля) йдуть у самий низ і бачимо там останні 2 строчки
ВАЖНО!11.4 "переважний OBD 2 протокол" став ISO 14230-4(5b init, 10.4k baud)
і нижче вписується atsp4\natiia13\natib96\natsh8113f1\natsw00\natat2
і зберігає профіль (в лайт версії цієї строчки немає)
12. Після запуску програми Torque бачимо, що єдиний прилад на головному екрані програми НЕАКТИВЕН
13. Натискаємо на смартфоні кнопку "Меню" і заходьмо в "Настройки". У параметрах вибираємо пункт "OBD2 налаштування адаптера"
14. Жмемо "Тип з'єднання"
15. Выбираем "Bluetooth"
16. Джем "Виберіть пристрій Bluetooth"
17. Вибираємо той пристрій, з яким встановили сполучення в пункті 10. На цьому настроювання програми Torque завершене. Повертаємося на головний екран програми
18. Жмем "Adapter Status"
19. Спостерігаємо процес встановлення зв'язку з адаптером і ЕБУ
20. Ждем поки не з'являться 4 зелені галочки. Якщо хоча б одна галочка не з'явилася — отже, ви що не зробили так. Повторіть інструкцію з пункту 2
21. Виходимо на головний екран програми та бачимо, що основний прилад став ативним і показує поточні оберти двигуна. Для перегляду інших приладів ємності "Realtime Information"
22. Отримуйте кілька екранів із приладами. Якщо натиснути на прилад або порожне місце на екрані, можна буде додати/видалити прилад
Різюмі: Для діагностики движки та скидання помилок підійде.крім движки нічого не продіагностувати через цей адаптер
Інформація для поста зібрана з різних місць, зокрема і з драйву =)
ВАЖЛИВО!Щоб у разі під'єднаного адаптера не блимала піктограма ABS потрібно зафарбувати ніжки, зазначені на картинці
Дуже гарний ФАК з основних питань можна глянути туточки
Будинки ініціалізації для праворульних авто можна глянути туточки.
Доповнення за під'єднанням ELM327 на праворульних автомобілях:
Проблема діагностики праворульних автомобілів за допомогою діагностичного адаптераELM327 в тому, що використовується трохи не стандартний протокол OBD II. Розмішується простим додаванням рядка ініціалізації в програмах Torque або HobDrive.
Список рядків ініціалізації:
Toyota JDM Nadia/Harrier
ATIB96\nATIIA13\nATSH8213F1\nATSPA5\nATSW00
Toyota JDM ISO9141
ATSP3\nATAL/nATIIA33/nATIB10/nATSH686AF1\nATST32\nATSW00
Toyota JDM Common
ATIB96\nATIIA13\nATSH8113F1\nATSPA4\nATSW00
Toyota JDM 10400baud
ATIB10/nATIIA13/nATSH8013F1/nATSPA4\nATSW00
Toyota JDM CAN mode21
ATSP6\nATAL\nATSH7E0\nATCRA7E8\nATST32\nATSW00
Toyota GT86
ATSP6\nATAL\nATSH7E0
Fiat Pre-OBD
ATSH 8110F1
Nissan Custom
ATSP5/nATAL/nATIB10/nATSH8110FC/nATST32/nATSW00
Mitsubishi MUT
ATSP0\nATAL\nATIB10\n
Tiggo Delphi MT20U
ATSP5\nATAL\nATIB10\nATSH8111F1\nATST32\nATSW00
Delphi MR240
ATSP5/nATAL/nATSH8111F1/nATWM8111F13E
ВАЗ Бурштин
ATSP5/nATAL/nATIB10/nATSH8110F1/nATST32/nATSW00
ВАЗ Bosch MP7
ATSP5\nATAL\nATIB10\nATSH8111F1\nATST32\nATSW00\nATFI
ВАЗ Bosch 797
ATFI\nATAL\n
Siemens ACR167 KWP
ATSP5\nATAL\nATSH8111F1\n81\n
Sirius D42
ATSP5\nATAL\nATIB10\nATSH8211f1\nATST32\nATSW00\nATFI
УАЗ 1797
ATSP5\nATAL\nATSH8110F1\nATFI
Opel KWP2000
ATSP5\nATAL
Toyota Celica ZZT230
ATIB 96 \n ATIIA 13 \n ATSH8113F1 \n ATSP A4 \n ATSW00
Toyota Vitz 01.2002
ATSH8213F1 \n ATIB96 \n ATIIA13
Japan Domestic Market Nissan
ATSP5/nATAL/nATIB10/nATSH8110FC/nATST32/nATSW00
Japan Domestic Market Nadia/Harrier
ATIB10/nATIIA13/nATSH8013F1/nATSPA4\nA TSW00
Для решти більшості праворуких Тойот досить прописати рядок ініціалізації: ATSH8213F1 ATIB96 ATIIA13
Вся суть в тому, що ELM-327 знає протокол ISO 14230-4, який і йде на теті. але справа в тому, що за замовчуванням він має швидкість 10,4 кілобади за секунду, а мізки JDM (японський ринок) машин видають інформацію зі швидкістю 9,6
ATIB 96\n ATIIA13\n ATSH8113F1\n ATSP4\n ATSW00\n ATAT2\n ATAL
ATIB96 — швидкість 9600
ATIB10 — швидкість ISO 10400
ATIIA13 — встановлення адрес ECU двигуна
ATSH8113F0 — встановлення 43 пакетів (13-адреса ECU)
ATSP4 — вибір протоколу ISO-14230 5Baud init.
ATSP5 — установить протокол ISO14230 fast
ATSW00 — вимикання Wakeup послідовності
ATZ — скидання
ATE0 — вимкнути відлуння
ATAL — дозволити довгі повідомлення (>7байт)
ATST32 — встановлення таймаута
За окремими моделями:
-Allex 2002, 1nz-fe 4WD
atspa4\natib96\natiia13\natsh8113f1\natst32\natsw00
-Altezza 2002 3s-ge AS
ATSP3\n ATAL\n ATIIA33\n ATIB10\n ATSH686AF1\n ATST32\n ATSW00
-Caldina 1998
ATIB96\nATIIA13\nATSH8113F1\nATSP4\nATSW00
-Caldina 2003 1zz-fe
ATIB96\nATIIA13\nATSH8113F1\nATSP4\nATSW00
-Caldina Gt- Four( 2004 model)
Protocol: ISO 14230-4(5b init, 10.4k baud),
ATIB96\nATIIA13\nATSH8113F1\nATSPA4\nATSW00
-Camry 2001
ATSP6\n ATAL\n ATSH7E0\n ATCRA7E8\n ATST32\n ATSW00
-Carina 2000, 5A-FE
atsp4\natiia13\natib96\natsh8113f1\natsw00\natat2
-Celica ZZT230
ATIB 96\n ATIIA 13\n ATSH8113F1\n ATSP A4\n ATSW00
-Corolla 2000, 1zz
ATIB96\nATIIA13\nATSH8113F1\nATSP4\nATSW00
-Corolla spacio 2002
ATSH8213F1\n ATIB96\n ATIIA13
ISO 14230-4 (5b init, 10.4k baud)
-Crown Estate Authlete V 2001, 1JZ-GTE
ATIB96\nATIIA13\nATSH8113F1\nATSP4\nATSW00
-Fielder 2005
ATIB96\nATIIA13\nATSH8113F1\nATAL
-GT86
ATSP6\nATAL\nATSH7E0
-Highlander 2005 JDM
ATSP3\n ATAL\n ATIIA33\n ATIB10\n ATSH686AF1\n ATST32\n ATSW00
-Ist 2003
AIB 96\n ATIIA 13\n ATSH8113F1\n ATSP A4\n ATSW00
-Isis G-U selection 2005
ATIB 96\n ATIIA 13\n ATSH8113F1\n ATSP A4\n ATSW00
ATIB96\n ATIIA13\n ATSH8113F1\n ATSP4\n ATSW00\n ATAT2\n ATAL
-MarkII 1999
ATIB 96\n ATIIA13\n ATSH8213F1\n ATSPA5\n ATSW00
-MarkII 2001
ATSP4\n ATIB96\n ATIIA13\n ATSH8213F0\n
-Nadia/Harrier
ATIB96\nATIIA13\nATSH8213F1\nATSPA5\nATSW00
-Noah SR50 1999
ATIB96\n ATIIA13\n ATSH8113F1\n ATSP A4\n ATSW00
-Opa 2002, 1zz, 1,8
ATIB96\nATIIA13\nATSH8113F1\nATSP4\nATSW00
-Passo 2008,2009
ATSP6\n ATAL\n ATSH7E0\n ATCRA7E8\n ATST32\n ATSW00
-RAV4 2001 JDM
ATSP3\n ATAL\n ATIIA33\n ATIB10\n ATSH686AF1\n ATST32\n ATSW00
-Sequoia 2002
ATSP3\n ATAL\n ATIIA33\n ATIB10\n ATSH686AF1\n ATST32\n ATSW00
-Sienta 1NZ-FE
atsp4\n atal\n atib96\n atiia29\n atsh8129f1\n atst32\n atsw00
-Succeed 2006, 1NZ
ATSP4\n ATIB96\n ATSH8113F1\n ATST32\n ATSW00
-Vista Ardeo 1998
ISO 9141-2
ATIB96\n ATIIA13\n ATSH8113F1\n ATSPA4\n ATSW00
-Vitz 01.2002
ATSH8213F1\n ATIB96\n ATIIA13,
OBD2 protocol ISO 14230-4 (5b init, 10.4k baud)
-Wish 2006
ATIB96\n ATIIA13\n ATSH8213F1\n ATSPA5\n ATSW00
-Yaris 1999
ATSP3\n ATAL\n ATIIA33\n ATIB10\n ATSH686AF1\n ATST32\n ATSW00
Всіх Вам благ, і рівних доріг! Всем пис peace =)
Підтримка протоколам obdii:
ISO 9141-2 (5 бод INIT, 10.4 кбод)
ISO 14230-4 KWP (5 бод INIT, 10.4 кбод)
ISO 14230-4 KWP (швидкий INIT, 10.4 кбод)
Iso 15765-4 МОЖЕ (11 біт ідентифікатора, 500 кбод)
Iso 15765-4 МОЖЕ (29 біт ідентифікатора, 500 кбод)
Iso 15765-4 МОЖЕ (11 біт ідентифікатора, 250 кбод)
Iso 15765-4 МОЖЕ (29 біт ідентифікатора, 250 кбод)
Основні | |
---|---|
Виробник | Sertec |
Читання і стирання кодів несправностей | Так |
Відображення поточних параметрів системи | Так |
Управління виконавчими механізмами | Так |
Скидання сервісних інтервалів | Так |
Адаптація | Так |
Контроль олії | Так |
Кодування блоків керування | Так |
Перевірка ESP | Так |
Перевірка виконавчих механізмів | Так |
Можливість виходу на принтер | Так |
Можливість підключення до комп'ютера | Так |
Користувацькі характеристики | |
Розблокування іммобілайзера | Ні |
Ініціалізація кута повороту коліс | Ні |
- Ціна: 187 ₴