Поширені питання
Чим відрізняється Групові-совместнные покупки під замовлення від звичайної купівлі під замовлення ?
Групові покупки-спільні покупки
Умови спільних покупок
Оформлення замовлення
Для того щоб оформити замовлення натисніть купити і заповніть анкету вказати спосіб оплати передоплата і вибрати Безкоштовну доставку(за умови мінімальної страхової вартості перевізника). Не забувайте вказати адресу за місцем проживання та адреса складу Транспортної компанії зручною для отримання посилки.Пишіть будь-які коментарі, це буде сприяти швидкій обробці вашого замовлення.
Видача товару і доставка
Видача товару здійснюється безкоштовно нової або укрпоштою.
Кожне замовлення обговорюється з замовником окремо.
Зверніть увагу, що при замовленні діє наступна схема оплати: в групових закупівлі беруть участь лише ті лоти, які вказані . Строки виконання замовлення 20 робочих днів.
Після отримання оплати від замовника формується оптовий замовлення на завод виробник і відправляється посилка.
Форма оплати
У спільних покупках,передоплату, гроші перераховуються на картку або на розрахунковий рахунок. Всі реквізити надсилаються після узгодження і підтвердження замовлення.
Повернення шлюбу 1.Весь товар перевіряється у нас , але це техніка і вона іноді ламається . Гарантія на товар куплений на умовах групової закупівлі 14 днів. (Так як в даній формі угоди ми надаємо Вам послугу - організація оптової закупівлі,безкоштовної доставки, перевірки товару і трансфер грошей).
2.Шлюб приймається тільки при пред'явленні документів за якими товар відпускався.
3.Товар, який виявився бракованим не приймається :Якщо з дня продажу пройшло більше 14 днів.Будь ласка, зверніть увагу – обміну та поверненню підлягає лише новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам на лічильнику телефону не більше 15-ти хвилин розмов і не використовувався , без сторонніх написів і наклейок. (Законі України «Про Захист прав Споживачів») Ознайомитися з гарантією .
5.При получении товара клиент обязан осмотреть и проверить товарный вид упаковки и отсутствие механических повреждений составив акт досмотра.
ВНИМАНИЕ ! Компания не несет ответственности в случае больших задержек из-за работы таможенных органов или форс-мажорных обстоятельств(праздники, законы, погодные условия, кража на почте) .В таком случае, если клиент не хочет ждать, ему возвращается полная сума оплаченного товара или если заказ на условиях наложенного платежа , клиент имеет право отказаться от заказа.Например :
Lenovo S720
Цена под заказ 116 $
Ціна в наявності 120$
Ціна на умовах групової закупівлі 110$
Послуги:
1. Організація оптової закупівлі - ціна телефону 93$
2 . Доставка з Китаю + страховка 8$
3. Митна очистка 2$
4. Доставка по Україні + страховка 2$
5. Послуги банку - трансфер грошей і конвертація - 3$
6. Перевірка якості телефону при отриманні нами і виписування гарантійних документів 2$
ВСЬОГО : 110$
Умови звичайної покупки під замовлення.
Отличаюся
1. Можливістю оплатити при отриманні на складі нової пошти .
2. Повною гарантією від 6 до 12 місяців.
3. Так мож купити будь-який товар на сайті компанії.
Що дасть мені Ваша страховка ?
У разі виникнення пошкодження з вини заводу-виробника. Техніка яка знаходиться на гарантії і застрахована буде відправлена на завод для ремонту або заменны, за рахунок нашої компанії. І, якщо даної страховки не було , то транспортні витрати у період гарантійних зобов'язань лягають на покупця. Вартість страховки 10% від вартості товару. Крім того застрахований товар подовжує тривалість гарантії в 2 рази.Це недорого , але забезпечить Вас від проблем, пов'язаних з гарантійним обслуговуванням.
Нагадуємо зразковий шлюб становить в телефонах клас 2 30%
медіум клас 3 %
люкс і преміум 1%
Чому ціна на один і той же товар має різну ціну ?
Ціна на один і той же товар може відрізнятися :
1. Товар в наявності або під замовлення. (Товар в наявності зазвичай дорожче , ніж під замовлення).
2. У залежності від форми оплати та програми лояльності до клієнта. (Якщо вибрано форму оплати при отриманні , то вартість буде дорожче тільки для тих клієнтів які у нас купують перший раз , розмір подорожчання вказаний в описі товару).
3. Ціна істотно нижче на товари, для яких організована ГРУПОВА ЗАКУПІВЛЯ.(Так як в даному випадку компанія надає послуги організація оптової закупівлі, безкоштовної доставки, перевірки товару і трансфер грошей, а не продає свій товар. Тобто ми виступаємо посередником між Вами і заводом виробником.У вартість не закладені повні гарантійні зобов'язання . Гарантія на такий товар 14 днів з моменту отримання ).
Яку якість телефонів?
Дані телефони не є прямою підробкою брендів. Крім того нічого спільного з відомими марками не мають. На жодному з телефонів не буде надписів накшталт NOKIA і тому подібного. Це окремий бренд завода виробника STAR, що забезпечує заводське збирання.
Остерігайтесь підробок, що мають назви співзвучні з відомими брендами, бо саме такі китай фони збираються в домашніх умовах не спеціалістами і їх якість дуже сумнівна. Виробник СТАР — це потужний завод, що має право на використання програмного забезпечення і технологій. Тому ціна наших телефонів дещо вища ніж підробки конкурентів домашніх мануфактур.
Взагалі існує три види копій телефонів.
Кустарна — характеризуються зовніщньою схожістю і оригінальними назвами. — найгірша якість.
Заводська — характеризується схожістю без брендових назв економія за рахунок програмного забезпечення, камер, потужності динаміків тощо. — гарна якість, крім того телефони з операційною системою мають достойне програмування та якість і такі телефони досить не дешеві.
Підробка вищого класу — це телефони всесвітньої марки Самсунг Гелаксі, що заполонили Україну і заборонені у продажі в Європі за порушення авторського законодавства.Брендові китайські виробники - це прямі конкуренти для HTC, Nokia, Samsung їх якість відповідає всім вимогам і стандартам . Їх якість безсумнівна - Lenovo, Zopo, Umi, Jiaya, ZTE, Amoi, Newman, Iocean тощо.
Тож Вам обирати. що краще.Гарантія у вас є?
Будь-яка продукція, пропонована нашим інтернет магазином, має гарантію.
Де ви знаходитесь?
Згідно закону про Інтернет — Торгівлі. Торговельна діяльність здійснюється через інтернет, безготівковим розрахунком.
Наш центральний офіс не працює з роздрібним покупцем. Товар який Ви вибрали, оформили анкету буде доставлений Вам в Херсоні на пункт видачі товарів за адресою безкоштовно (підкаже менеджер). Інші міста Новою поштою Гюнсел Укр пошта.Де гарантія що при передоплаті це не обман? Якщо я заплачу, а ви не відправите посилку?
Є варіант платити за товар за ФАКТОМ ОТРИМАННЯ ТОВАРУ — накладений платіж.
За відгуками ви бачите, що тут працюють чесні люди. Контакти всі діючі!
Оплата проводиться на рахунок банку, а вже повірте у них є вся інформація про її власника.Що мені робити, якщо я отримав бракований/пошкоджений товар?
Такого НЕ МОЖЕ БУТИ! Всі товари тестуються перед відправкою Вам, але всі ми люди і можемо зробити помилку, і у такому випадку протягом 3-х денного терміну при виявлення дефектів, несправностей або доставлений товар був пошкоджений, гарантійні зобов'язання бере на себе Продавець.
Покупець відправляє товар у повній комплектації та оригінальній упаковці Продавцю, натомість отримує новий такий же товар, інший, з обопільної згоди сторін. У собівартість товару не закладена вартість перевезень всередині країни, у тому числі повернення товару. Доставку несправного товару на склад оплачує Покупець, назад Продавець.
Перед відправкою прохання переконатися, що товар дійсно несправний. Половина «шлюбу» після повернення на склад виявляється справною, в цьому випадку транспортні витрати в обидві сторони несе Покупець.Чи можу я купити товар у вашому офісі або при зустрічі без попереднього замовлення?
Якщо у Вас опт Ви можете звернутися в офіс
Для роздробу
Тільки перед приїздом зателефонуйте для швидкої обробки Вашого замовлення!Як бути з реєстрацією IMEI, не відключать мене?
Незважаючи на те, що поки запровадити єдину базу IMEI в Українського Державного Центру Радіочастот немає реальної можливості, а оператори мобільного зв'язку відверто саботують цей захід, у багатьох потенційних покупців телефонів з-за кордону, чутки про те, що телефони будуть відключати, викликають паніку!
Але тепер у Вас з'явилася можливість офіційно зареєструвати в білій базі IMEI коди своїх телефонів (у телефонів на 2 sim 2 IMEI коду) абсолютно безкоштовно.
Телефони, що доставляються з Китаю тепер можна офіційно зареєструвати без зайвих проблем!
Коли Ви отримуєте посилку з телефоном, зверніть увагу на те, що ззаду пакету приклеєна митна декларація форми CN22, яка повинна додаватися до заяви про реєстрацію в Укрчастотнагляді. Як це робиться, дивіться тут http://www.ucrf.gov.ua/uk/imei_base/1257322590/.
Детальніше про реєстрацію і які потрібні документи, читаємо на сайті http://www.ucrf.gov.ua/uk/imei_base/Як я дізнаюся, що товар прийшов на моє поштове відділення?
Поштове відділення Вашого району проінформує Вас про надходження посилки на Ваше ім'я поштовим повідомленням або смс (зазвичай, це паперовий бланк, який опускається в поштову скриньку). Крім того, пересування Вашого замовлення, Ви завжди зможете відслідковувати на сайті за номером відстеження.
Чи можна надіслати товар накладним платежем в Росію.? Міжнародний післяплата Україна-Росія!! Всі "принади" для продавця ..
Почнемо з того, що таке післяплата і навіщо він потрібен взагалі.Тут все просто: якщо ви відправляєте товар з післяплатою, то це означає, що одержувачу видадуть посилку тільки після того, як він оплатить її вартість поштовим переказом того, хто відправив посилку. Тобто – вам.
Клієнти, як правило, мають на увазі, що так вони убезопасят себе від обману. Але це сумнівний спосіб захисту, так як посилку-то ви бачите, але що саме знаходиться там всередині – ніхто вам не показує, і чисто теоретично накладним платежем вам можна відправити пів-цегли замість нотбука...
Але, тим не менш, потенційні клієнти мене часто діставали питанням: "А чи можна одержати товар післяплатою?". Всередині України, коли і продавець і покупець знаходяться в одній країні, відправка післяплатою не являє собою нічого складного і надприродного. Але я перебуваю на Україні, а при відправленні товару з України в Росію післяплатою все стає ой як не просто. Притому настільки непросто, що ставить під великий знак питання взагалі доцільність використання цього способу поштового відправлення.
Які ж труднощі чекають бажаючих работь післяплатою з Росією з України?
По-перше, в 90%, а то і в 99% поштових оделений Укрпошти не знають і знати не хочуть, як оформляється післяплата на посилки, що відправляються з України в Росію. Найчастіше працівники пошти відповідають, що це просто неможливо. Їм так простіше жити і перебороти ленивость поштовиків досить складно.
Припустимо, ви навели довідки, озброїлися роздруківками з сайту Укрпошти, зуміли зацікавити і простимулювати працівників Укрпошти у своєму поштовому відділенні, загалом, трохи покрутилися, і нарешті відправили посилку Россиию післяплатою. Тут ми зустрічаємо другу проблему: у Росії ситуація приблизно така ж. Вони в 90%, якщо не в 99% випадків на пошті Росії теж не знають, що можливі посилки з післяплатою і тупо віддають їх одержувачу без оплати запитання!
І якщо у своєму відділенні ви змогли навчити працівників пошти накладеного платежу, то в Росії ви відправляєте посилки щоразу новому клієнту, кожен раз в інше місто. І зі свого досвіду я знаю точно, що посилки дуже часто видають без оформлення післяплати. І, на жаль, далеко не всі клієнти настільки порядні, що будуть самі наполягати на тому, що повинні відправити гроші в обратку. Хоча чесних клієнтів, мабуть, більшість. Але, на жаль, все ж досить багатьом людям властиве бажання отримати щось на шару...
В принципі, посилки не зникають безповоротно, я писав заяву на розшук післяплати ) і платіж у результаті отримував. Прикол нашої пошти – ця послуга платна, хоча і не дуже дорога, але ви платите пошта за розшук загубленої ними посилки, незважаючи на те, що це зовсім не ваша провина. Тяганина щодо розшуку займає приблизно пару місяців, а один раз навіть розбірки тривали пів-року. Було навіть таке, що з одного поштового відділення в Росії мені писала листи в конвертах начальниця і просила пробачити їм помилку, так як вони зверталися до одержувачу посилки з проханням розрахуватися заднім числом, але одержувач посилки їх прохання ігнорував, а своїх грошей їм і так ледве на життя вистачало, не те що за чужі посилки розраховуватися. Допомогло те, що настав гарантійний випадок, та в одержувача різко "прокинулася" совість, він оплатив товар і російські листоноші не потрапили на гроші...
Третя складність: одна справа, якщо ви продаєте щось вартістю 50 доларів, і інша справа – якщо, припустимо, 350 дол. Тут нас чекає юридична колізія. Якщо раніше на пошті можна було без митного оформлення відправити товар на суму до 200 дол., (зараз начебто недавно підняли планку до 300), а ви продаєте товар дорожче, то незрозуміло, як бути з оцінкою вартості і яке буде ставлення митниці до цієї заявки.Міжнародний післяплата Україна-Росія!! Всі "принади" для продавця ..(продовження)
І це ще не всі проблеми післяплати з України в Росію. Номер чотири – курсова різниця. Ми оголошуємо вартість товару в гривнях, пошта Росії відправляє нам рублі, пошта України видає знову гривні. На цих "обмінних операціях" ми втрачали до 10% грошей. Як вони там на пошті вважали – незрозуміло, там у них є такі великі таблиці з курсами валют. Сьогодні один курс, завтра інший. Одного разу, справедливості заради, скажу, вийшло навіть більше, ніж заявляли. Але це як виняток. Частіше – менше.
І ще проблема, номер п'ять. Ви відправляєте товар післяплатою з України в Росію, він йде мінімум 2 тижні, а іноді й місяць. І в кращому випадку ви отримаєте свої гроші через місяць. А ще буває так, що клієнт просто "передумав" викуповувати ваш товар. І ось ви платите 15-20 доларів за відправлення, посилка їде в який-небудь Ханти-Мансійськ один місяць, потім клієнт її місяць не забирає, потім ще місяць вона їде назад. Але вам її видадуть тільки якщо ви оплатите зворотну дорогу. Але це вже з російським тарифами. Тобто – від 25 дол. Підсумок такої угоди – мінус 50 дол і відсутність товару у продажу 3 місяці.
Загалом, я спробував відправляти товар післяплатою з України в Росію, подолбался неодноразово з поверненнями і проколами пошти і прийняв рішення: я в ці ігри більше не граю.
Той час і ті гроші, які я витрачав на післяплата, вирішив вкласти у залучення нових, менш обережних клієнтів і на напрацювання якийсь репутації, чи що...
І, ви знаєте, як виявилося, що з відмовою від післяплати, нічого страшного не сталося. Взагалі нічого не сталося. Клієнти оплачують 100% передоплату, гарантія отриманні товару – моя репутація.Що таке NFC і як ним користуватися на планшетах і смартфонах Android
Спочатку, технологія Near Field Communication (NFC) отримала максимальне поширення в якості технології для здійснення безконтактних платежів. Ви можете використовувати смарт-карту з вбудованим чіпом NFC як проїзний у громадському транспорті, як платіжну карту в закладах роздрібної торгівлі, як «розумну» візитку або як безконтактну картку-ключ.
Проте останнім часом, ця технологія все частіше і частіше використовується в таких пристроях, як смартфони та планшети: майже всі великі виробники почали оснащувати свої моделі середнього і високого рівня адаптерами NFC.
Що таке NFC?
Якщо перекласти назву технології Near Field Communication з англійської, ми отримаємо словосполучення «комунікація ближнього поля», що можна розшифрувати на звичайну мову як бездротовий зв'язок на коротких відстанях. Таким чином, ми бачимо, що два NFC-сумісних пристрої можуть спілкуватися один з одним, коли вони знаходяться поруч. І дійсно – «далекобійність» NFC складає всього лише кілька сантиметрів.
У мобільних пристроях NFC технологія може використовуватися для різних цілей. Ви можете, наприклад, перетворити свій телефон у віртуальну банківську карту, використовувати його в якості пропуску в басейн або на підприємство. Також ви можете швидко обмінюватися файлами та посиланнями, і навіть за допомогою спеціальних програм, зчитувати і записувати інформацію в програмовані NFC позначки NFC смарт карти.
У операційній системі Android, підтримка NFC з'явилася у версії Android 4.0 Ice Cream Sandwich - її вбудована функція Beam дозволяє обмінюватися файлами між пристроями.
Навіщо потрібно NFC, якщо вже є Bluetooth?
Як ви пам'ятаєте, NFC найчастіше використовується при оплаті товарів або послуг, а в цьому випадку Bluetooth не зовсім підходить. По-перше, з-за свого великого радіусу дії (є ймовірність перехоплення ваших платіжних даних). А по-друге - з'єднання між двома NFC пристроями, на відміну від Bluetooth, відбувається практично миттєво.
Чи є на вашому пристрої підтримка NFC?
Не всі телефони і планшети мають NFC адаптери. Чи має ваш планшет підтримку NFC? Як перевірити його наявність?
Деякі виробники, такі як Samsung, розміщують напис Near Field Communication прямо на батареї своїх смартфонів, інші – такі як Sony, розміщують на пристрої логотип NFC.
Однак, найпростіше перевірити наявність NFC адаптера в телефоні або планшеті, можна через меню налаштувань:
• Перейдіть в меню налаштувань вашого Android пристрою
• У розділі «Бездротові мережі» натисніть «Ще...»
• Тут ви повинні побачити пункти налаштувань NFC:
Активація NFC
Якщо ваш планшет або телефон має NFC адаптер, вам потрібно дозволити його використання для обміну даними між іншими NFC пристроями.
• Перейдіть в розділ Налаштування - > Бездротові мережі - > Ще...
• Відзначте галочкою пункт «дозволити обмін даними при суміщенні планшета з іншим пристроєм»
• При цьому автоматично вмикається функція Android Beam.
• Якщо Android Beam не включається автоматично, просто натисніть на нього і виберіть «Так», щоб активувати його.
Коли Android Beam відключений, це обмежує можливості обміну NFC даними між смартфонами або планшетами.
Обмін даними за допомогою NFC
Після того, як ви активували NFC , ви можете використовувати його для передачі даних. Для успішного обміну даними між планшетами і телефонами зверніть увагу на наступне:
• На обох – і передавальному і приймальному пристрої повинен бути включений NFC і функція Android Beam.
• Ні один з пристроїв не повинно перебувати в сплячому режимі або мати екран заблокований.
• Коли ви піднесете два пристрої досить близько один до одного, пролунає звуковий сигнал, який повідомляє про те, що пристрої виявили один одного.
• Не розділяйте пристрою, поки передача даних не закінчиться, і ви не почуєте сигнал про успішне закінчення процесу.
Передача даних через NFC
Незалежно від типу контенту або даних, якими ви хочете поділитися через NFC (наприклад, фотографії, зображення, контакти, веб-сторінки, відео, програми тощо) і незалежно від того, віддаєте ви їх на планшет або телефон або з телефону або планшета – спосіб використання Android Beam від цього не змінюється:
• Відкрийте контент, яким ви хочете поділитися (наприклад - фото в галереї).
• Помістіть задні панелі пристроїв один проти одного.
• Зачекайте, поки не з'явиться підтвердження того, що обидва пристрої виявили один одного і на екрані відправника не з'явиться напис «натисніть, щоб передати дані»:
Клікніть по екрану і передача даних почнеться:
Ви почуєте звуковий підтвердження, як на початку, так і по закінченню передачі даних.
Де взяти мікро сім карту ?
1. Спосіб . Зробити самому - НЕ РЕКОМЕНДУЄМО
Нижче наведено керівництво для користувачів, які зацікавилися цим. Насправді всі пропоновані маніпуляції з SIM - картами прості. Незважаючи на це, вони не виключають ризик для Вашого смартфона. Так як неправильні дії можуть призвести до поломки картки.
Подібні спроби проводилися над SIM картами SFR-оператора. Також це можна пробувати і з картами інших операторів. Для початку перевірте свою сімку з оновленим чіпом. Якщо сам чіп такий же, то й ризикувати можна.
По-перше, Вам знадобиться: гострий ніж і ножиці. Не турбуйтеся, ця операція не вимагає високої точності.
Тепер зверніть увагу на картинку-інструкцію. В операціях, які проводяться намагайтеся надати симке саме такий же розмір. Якщо Вам це не підходить, Ви берете карту і підбираєте розмір так, щоб карта збігалася з краєм мікро сімки.
Нижче на картинці Ви можете побачити, що це не зовсім те ж саме, тому що розмір чіпа і карти все ще різний.
Перша частина операції легка, але при цьому і найнебезпечніша. Потрібно взяти ножиці, відрізати верхню частину карти, як показано на малюнку нижче. Це 1 мм на одному рівні з чіпом.
Вашим завданням є скоротити всі прямі, паралельні чіпу.
Далі встановіть карту як показано на малюнку і відріжте текст «SIM 250 extra і т. д.» і Ви отримаєте:
Тепер можна не турбуватися про основному розмірі. Потрібно трохи вирізати на одному рівні з чіпом з лівої сторони картки. Робіть все обережно і акуратно, щоб не пошкодити чіп.
Ось той результат, який повинен вийти:
Якщо все пройшло вдало, можна приступати до завершальної стадії. Візьміть у руки сам оригінал мікро сімки і піднесіть SIM-карту до нього. Слід відзначити лінію ножем, як показано нижче:
Обріжте краю в відповідності з прикладом.
Таким чином, у Вас вийде прямокутник, і Ви побачите, що наблизилися до заповітної мети. Залишилося лише відрізати правий нижній кут. Для цього знову уважно подивіться на малюнок-приклад, прикладіть карту і обріжте потрібний край по діагоналі.
Розрізавши його вздовж лінії, у Вас в руках буде знаходитися карта, відповідного розміру.
Вам потрібно лише зняти задню панель смартфона, вставити отриману Micro-SIM - карту і упевниться, що все нормально працює.
2. спосіб Поміняти в центрі обслуговування абонентів. - РЕКОМЕНДУЄМО
Натисніть на картинку Вашого оператора і знайдете де можна поміняти
3 спосіб . Найпростіший
Купити нову сім-карту, зараз вони продаються в двох стандартах в комплекті. Звичайна і мікро.
Какая гарантия распространяется на мобильные телефоны?
Гарантия от нашего магазина на телефоны в зависимости от класса от 1 - 6 месяцев.От завода изготовителя , если это предусмотренно то 12 месяцев.(например Lenovo) /На аксессуары (аккумуляторы, гарнитуры, зарядное устройство и т. п. ) гарантия не распространяется.
В течение срока гарантийные обязательства выполняются на заводе изготовителе в Китае.
Затраты за пересылку в одну строну несет Покупатель, а в другую Продавец. Товар ремонтируется или меняется на новый.
Фирма-изготовитель и ее партнеры никоим образом не несут ответственности за прямой и косвенный ущерб. Включая недополученную прибыль, потерю информации либо другие убытки, связанные с использованием или невозможностью использования товара.
ВНИМАНИЕ: На товар со следами механических повреждений в следствии небрежного пользования гарантия не распространяется.P. S. Якщо Ви знайдете компанію, що пропонує великий термін гарантії, ЗНАЙТЕ — ЦЕ ЗНАЧИТИ ПОРОЖНІ СЛОВА!!!
Іноді завод може давати 1 рік гарантії, то за нашим дослідам ТАКОГО НАВІТЬ БЛИЗЬКО НЕМАЄ!!! Так що у НАС САМІ РЕАЛЬНИХ ГАРАНТІЇ і НІДЕ НІ БРЕХНІ! Для нас така позиція ДУЖЕ ВАЖЛИВА!!!Скільки акумуляторів в комплекті телефону ?
http://www.dhl.com.ua/uk/express/shipping/shipping_advice/lithium_batteries.html#overview
1 січня 2013 року набули чинності суттєві зміни у транспортних інструкціях ІАТА (Міжнародна Асоціація Повітряного Транспорту) для перевезення вантажів повітряними суднами за кордон.
Велика кількість електронних товарів, що працюють за допомогою літієвих батарейок, торкнулося новими інструкціями, незалежно від того, чи мають вони бути повторно заряджуваними (іонно-літієві батарейки) або повторно незаряджуваними (літієвий метал). Інструкції застосовуються в наступних випадках:- Літієві батарейки упаковані і відправляються як окремі товари
- Літієві батарейки упаковані окремо, альо відправляються разом з обладнанням в одній коробці. Наприклад: Стільниковий телефон з замінною літієвим акумуляторів
- Літієві батарейки містяться або встановлені в обладнання і тому відправляються в одній коробці. Наприклад: Планшетний комп'ютер з інтегрованою літієвої батареєю в пристрій, яка не може бути демонтована або замінена користувачем
Звертаємо Вашу увагу на те, що безпечне транспортування літієвих батарейок повітряними судами та повну відповідність інструкціям ІАТА - юридична відповідальність вантажовідправника. У зв'язку з цим ІАТА випустила довідник, щоб допомогти вантажовідправникам зрозуміти і впровадити оновлені інструкції.
Отже, дозволено перевезення лише 1 акумулятора з телефоном, тому нашою компанією було прийняте рішення , що всі телефони , які ми продаемо постачаються з 1 акумулятором. Якщо Вам потрібен , додатковий акумулятор , Ви його можете замовити окремо морським перевезенням , це надзвичайно довго , але реально . Для кліентів , що придбали телефон у нас вартість додаткового акумулятора буде 5$. (для інших 15$)
Які платежі я повинен сплатити при отриманні на складі, тобто післяплатою ? Після оплата ? Оплата при отриманні?
Післяплата або після оплата на складі одержувача , це нова послуга, яка активно використовує наша компанія для проведення розрахункових операцій. Тобто клієнт має можливість оплатити товар безпосередньо на складі транспортної компанії.
Як проводять розрахунок ?
Якщо товар коштує 2000грн. , тобто сума накладеного платежу складе 2000грн. Доставка по вазі і зоні , якщо 1 кг , 16 грн + страховка 20грн.
Возврат денег доставка денег 15грн+ комиссия за наложенный платеж 4% от 2000грн= 80грн
Всего получается Вам нужно будет заплатить: 2131 грн. (2000 грн отправят нам, а 131 грн услуги почты).
Естественно сума может меняться в зависимости от почты , веса и т. д.
Кроме того наша компания может иметь также комиссию за наложенный платеж 50-100грн сверху . Почему описано выше в других вопросах.
Зрозуміло, що вибираючи накладений платіж Ви тим самим страхуєте себе від недобросовісних продавців і це нормально з Вашого боку. Ми самі пропонуємо клієнтам які роблять покупки у нас перший раз скористатися саме таким способом розрахунків, що б переконатися в чесності роботи нашої компанії.
Право на повернення товару споживачем протягом 14 днів. Товари не підлягають поверненню
У цій статті я хотів би прояснити деякі спірні моменти щодо Закону України "Про захист прав споживачів".Стаття навіяна зверненнями покупців з вимогами повернути товар, так як не пройшло 14 днів з моменту покупки. Причини повернення найрізноманітніші: не подобається, погано друкує (показує, звучить і т. д.), не працює, знайшов дешевше. При чому покупці щиро впевнені, що "у законі написано ― я можу повернути будь-який товар протягом чотирнадцяти днів. Повертайте, або я буду скаржитися в Товариство захисту прав споживачів". Таким людям дуже важко привести якісь розумні доводи.З цього давайте розберемося: чи дійсно будь-який товар? які умови повернення? і т. д.У статті 9 справді йдеться про те, що споживач має право протягом чотирнадцяти днів після покупки повернути товар належної якості (справного) якщо він не підходить за габаритами, кольором і т. д. Процедури повернення (гарантійного ремонту) товараненадлежащего якості (несправного) описані в статті 8 цього закону. Звідси випливає, що вимога повернути товар тому що "він не працює" продавець відповідати не зобов'язаний. Можливо, продавець піде Вам на поступки, що б не втратити клієнта, але це його рішення, і, в цьому випадку він Вам ні чого не повинен.Давайте розбиратися далі. Товар підлягає поверненню за умови, що він не використовувався, збережено його товарний вигляд, властивості, пломби, ярлики та документ, що підтверджує покупку. Тобто, якщо Ви розпакували картриджі принтера і, тим більше, надрукували кілька сторінок або включили недавно куплений телевізор, то продавець має повне право відмовити в поверненні. Це стосується і неакуратно розкритої (пошкодженої) упаковки, так як товар не буде мати товарного вигляду. Хочу помітити, що більшість сучасних пристроїв мають лічильники того, скільки часу вони відпрацювали. Так що причини "погано друкує (показує, звучить і т. д.)" так само не підходять.Так само є список товарів, що не підлягають поверненню. З цікавлять нас: фотопапір, диски, на які вже було зроблено запис і т. д.Підведемо підсумки. Протягом 14 робочих днів Ви маєте право вимагати здійснити повернення будь-якого справного товару, який не був у використанні, у якого пошкоджена упаковка, крім товарів з переліку не підлягають поверненню.Якщо всі умови дотримані, але продавець відмовляє Вам у поверненні ― Ви маєте повне право звернутися до товариства захисту прав споживачів.Я не можу налаштувати інтернет GPRS/EDGE/MMS
1. Налаштування профілів GPRS Почнемо з налаштування GPRS профілів. Вони в подальшому використовуються для налаштування послуг WAP і MMS. Для початку установки необхідно знайти в меню пункт, у якому зберігаються профілі GPRS. * Далі всі шляхи до меню та назви будуть вказані у двох варіантах для різних прошивок телефонів. Другий варіант назв буде вказано в дужках. Зайдіть в Меню->Інтернет->Профілі->GPRS (Меню->Послуги->Облікові дані->GPRS). Тут зазвичай знаходиться 10 можливих варіантів профілів GPRS. Виберіть один із профілів і натисніть Змінити (Редагувати). Цей профіль буде використано для WAP. Далі шукаємо свого оператора і вводимо відповідні налаштування. Увага! Послуга WAP налаштовується для мобільного оператора сім карти А. Більш оптимально буде встановити в роз'єм А сім-карту оператора, який надає більш вигідні тарифи на використання цієї послуги. Детальніше про тарифікації та активації даної послуги Ви можете дізнатися у Вашого мобільного оператора. Для MTS Ім'я профілю: MTS GPRS, Точка доступу: wap.umc.ua Логін: порожній Пароль: порожній, Тип авторизації: середня (Звичайний) Для Jeans Ім'я профілю: JEANS GPRS, Точка доступу: wap.jeans.ua Логін: порожній Пароль: порожній, Тип авторизації: середня (Звичайний) Для Kyivstar Ім'я профілю: Kyivstar GPRS, Точка доступу: для контрактних абонентів ― wap.kyivstar.net, для абонентів передплаченого зв'язку ― wap.ab.kyivstar.net Логін: для контрактних абонентів ― wgprs, для абонентів передплаченого зв'язку ― порожній Пароль: для контрактних абонентів ― wap, для абонентів передплаченого зв'язку ― порожній Для DJUICE Ім'я профілю: DJUICE GPRS, Точка доступу: wap.djuice.com.ua Логін: djuice, Пароль: wap, Тип авторизації: середня (Звичайний) Для Beeline Ім'я профілю: BEELINE GPRS, Точка доступу: wap.beeline.ua Логін: порожній Пароль: порожній, Тип авторизації: середня (Звичайний) Для Life:) Ім'я профілю: LIFE:) INTERNET, Точка доступу: wap, Логін: порожній Пароль: порожній, Тип авторизації: середня (Звичайний) Після цього натискаємо на Виконано. Телефон повинен запитати зберегти налаштування. Натискаємо Так. Для налаштування MMS потрібно змінити ще один профіль GPRS. Знову вибираємо профіль (порожній або не той, який тільки що змінювали) і натискаємо Змінити (Редагувати). Параметри вводимо в залежності від оператора. Для MTS Ім'я профілю: MTS MMS GPRS, Точка доступу: mms.umc.ua Логін: порожній Пароль: порожній, Тип авторизації: середня (стандартне) Для Jeans Ім'я профілю: JEANS MMS GPRS, Точка доступу: mms.jeans.ua Логін: порожній Пароль: порожній, Тип авторизації: середня (стандартне) Для Kyivstar Ім'я профілю: Kyivstar MMS, Точка доступу: mms.kyivstar.net Логін: mms, Пароль: mms, Тип авторизації; середнє (стандартне) Для DJUICE Ім'я профілю: DJUICE MMS, Точка доступу: mms.djuice.com.ua Логін: djuice, Пароль: mms, Тип авторизації: середня (стандартне) Для Beeline Ім'я профілю: BEELINE MMS, Точка доступу: mms.beeline.ua Логін: порожній Пароль: порожній, Тип авторизації: середня (стандартне) Для Life:) Ім'я профілю: LIFE:) MMS, Точка доступу mms, Логін: порожній Пароль: порожній, Тип авторизації: середня (стандартне) Після цього зберігаємо змінений профіль. В результаті отримуємо два профілю, які надалі будуть використовуватися для підключення послуг WAP і MMS для Вашого телефону.Акумулятор швидко розряджається чому?
1 ― ионно-литиевые батарейки имеют свои особые спецификации, поэтому, необходимо знать, как с ними обращаться. Вот основные требования: а) нельзя допускать полной разрядки ― это полностью выведет батарею из строя. б) хотя бы раз в месяц батарейку нужно "разгонять" ― то есть, полностью зарядить, а затем разрядить до появления сообщения о том, что батарея разряжена. Обычно такое сообщение появляется при 40%-ном уровне, но лучше разрядить до 20%, но не более!!!! Процесс можно повторить до 3-5 раз, особенно, если это новая батарейка, ещё не бывшая в эксплуатации. У наступні "розгони" можна обмежитися 2-3-ма прогонами раз в місяць. в) іонно-літієві батарейки не переносять стреси і високі температури ― не рекомендується заряджати за допомогою потужних зарядних пристроїв високим струмом. Для «здоров'я» батареї процес повільної підзарядки і планомірної розрядки набагато корисніше, ніж робота в інтенсивному режимі. Спека ― головний ворог батарей. Подбайте про те, щоб пристрій не піддавалася тривалому нагріванню, зберігати батарейки в міру можливості в холоді, але звичайно, не в морозилці. Более подробные инструкции по использованию и хранению ионно-литиевых батареек читайте в нижеперечисленных статьях: Материал из Википедии ― Литий-ионный аккумулятор Рекомендации по использованию Li-ion батарей для ноутбуков Как продлить срок службы ионно-литиевой батареи 2 ― не устанавливайте ресурсоёмкие приложения, украшательства, экспериментальные, непроверенные программы ― учитывайте тот факт, что процессор и аккумулятор не обладают достаточными мощностями для использования возможностей Андроид-а в полном объёме. Рекомендації: а) якщо хочете замінити "рідний" лаунчер (оболонки, альтернативні робочі столи тп), підбирайте такий, який не буде поглинати левову частку операційної пам'яті і занадто завантажувати процесор. Не ставте декілька робочих столів, якщо в цьому немає крайньої необхідності. б) намагайтеся уникати використання 3D ефектів і анімації у налаштуваннях інтерфейсу (ефекти розворотів меню, поворотів екрану, живі шпалери тощо) в) не використовуйте віджети, якщо можна обійтися ярликом. г) світлі тони витрачають більше енергії, ніж темні
Пам'ятайте акумулятор це витратний матеріал. Він не підлягає гарантії. Ви завжди можете звернутися до нас , якщо Вам потрібен новий акумулятор. Для клієнтів купили телефон у нас ціна акумулятора буде без торгової націнки.